הלקוח
AIG_
אפיון חוויית משתמשים
התועלות של AIG בזכות המודול החדשני להגשת תביעות:
-
ייעול תהליכים - צמצום הוצאות בזכות הורדת העומס ממוקדי שירות הלקוחות.
-
שיפור השירות - שירות טוב יותר למבוטחים המתורגם לשימור לקוחות טוב יותר.
-
מיתוג החברה - כחברה מובילה התחום הביטוח
-
שימור לקוחות -באמצעות הגדלת שביעות הרצון ועמקת הקשר עם הלקוחות.
-
חזון של חדשנות – חברה הדוגלת בחדשנות ומפתחת מוצרים חדשניים.
גישת גלובלביט להשגת המטרות והתועלות של הלקוח באמצעות יצירת חוויית משתמש מופלאה:
-
הבנת המטרות העסקיות של הלקוח והיעדים שלו לטווח הקצר והארוך.
-
הבנה של האופן בו נדרשת השתלבות המוצר באסטרטגיית הדיגיטל הכללית של החברה.
-
מחקר להבנת צרכי כלל בעלי העניין ומשתמשי הקצה במערכת - ראיונות עומק עם משתמשים פוטנציאליים ועובדי החברה כדי ללמוד את התנהגותם ותהליכי העבודה שלהם בתוך המערכת הישנה.
-
אפיון דרישות מדויק לאתר הלקוח.
-
אפיון דרישות מדויק לאתר נותני השירות.
-
אפיון דרישות מדויק למערכת הניהול.
-
ניתוח ומידול מידע - לאחר שכל המידע נמצא בידי מומחי גלובלביט, ננתח אותו ונפיק ממנו מסקנות המייצרות לנו אבני יסוד להמשך הדרך: יצירת פרסונות (סוגי משתמש), תסריטי משתמש (תהליכי עבודה), סטוריבורד – כל הסתעפויות השימוש האפשרויות במערכת.
-
בניית המערכת תוך שימוש בניווט המותאם להתנהגות המשתמש, במיקרו אינטראקציות לתקשור איתו, וביצירת חוויית משתמש דיפרנציאלית המתאימה עצמה למאפייני כל משתמש.
AIG הייתה חברת הביטוח הראשונה בישראל שפרצה דרך ובחרה לאפשר ללקוחותיה להגיש תביעות ב- On Line ולא באמצעים טלפוניים / FAX.
גלובלביט נבחרה לפתח ולעצב את מודול ניהול והגשת התביעות עבור החברה. המודול כולל תביעות בכל התחומים הביטוחיים הרלוונטיים: רכב, רכוש, בריאות, נסיעות ועוד.
תביעות ביטוח הן נושא רגיש ומורכב; כידוע, אנשים שמגישים תביעות באמצעות ערוצים דיגיטליים חוששים האם פנייתם תתקבל או לא, והמעבר מנציג אנושי שמקשיב להם עשוי לייצר חששות בקרב המשתמשים.
לכן AIG, כחברה שפורצת דרך בעולמות הדיגיטל, החליטה להסב תשומת לב מיוחדת ליצירת חוויית משתמש מתקדמת, קלה ופשוטה לשימוש הכולל מתן פדיבק למשתמש במערכת. ביישום זה יושמו פתרונות UI/UX חדשניים לשימוש הקהל הרחב.
מיד עם ביצוע השקה ליישום, ההצלחה הייתה גדולה ולקוחות AIG נענו בשמחה לשימוש בפתרון הדיגיטלי להגשת תביעות. כיום הם משלימים את הגשת התביעות וניהולן דרך המערכת, מבלי ליצור עומס על מוקדני שירות הלקוחות. הגשת תביעות אונליין הוא הכלי המרכזי של לקוחות AIG בפעילות מול החברה.
בעקבות ההצלחה בתחום חוויית המשתמש ב-AIG ובחברות אחרות, הוציא מנכ"ל גלובלביט, ואדים פיינשטיין, ספר בשם "איך ליצור אפליקציות שאנשים ישתמשו בהן". בספר הוא ריכז את התובנות שאסף במהלך שנות עבודתו בתחום. פיינשטיין הוא גם מרצה בכנסי הדיגיטל הגדולים בעולם, שם הוא משתף מהידע והניסיון שלו בפיתוח מוצרי דיגיטל, בדגש על חוויית משתמש יוצאת דופן.