הלקוח
אספרסו קלאב_
טרנספורמציה דיגיטלית
התועלות העסקיות שבהן זוכה אספרסו קלאב:
-
שימור לקוחות
-
הגדלת שיעור הרכישות החוזרות.
-
מענה מהיר יותר לקהל רחב יותר של לקוחות.
-
התייעלות תקציבית והתייעלות בכוח אדם.
-
מערכות פנים ארגוניות מתקדמות – מניעת טעויות בשרשרת האספקה היוצרת הפחתת החזרות
מצד לקוחות והתוצאה: הפחתת הוצאות הנובעות מטעויות באספקת ההזמנה.
-
בניית מועדון לקוחות בתוך האפליקציה – מועדון הלקוחות מאפשר קשר אישי וישיר עם כל לקוח,
פרסונליזציה מלאה ברמת המשתמש.
אספרסו קלאב הוא מותג הקפה השני בגודלו בישראל. בכל חודש נהנים כ-350,000 משתמשים מ-5 מיליון כוסות קפה באמצעות אספרסו קלאב בצריכה ביתית ובמשרדים בישראל.
אספרסו קלאב נהגה לספק ללקוחותיה שירות ומענה ללקוחות המעוניינים לרכוש קפסולות באמצעות מענה טלפוני על ידי נציגי שירות הלקוחות. כחלק ממהלך אסטרטגי של החברה במעבר לדיגיטל החברה בחרה לפנות לחברת גלובלביט בבקשה לממש חזון זה.
מומחי גלובלביט אפיינו ופיתחו עבור אספרסו קלאב מערכת E-Commerce חדשנית באמצעות טכנולוגיות חוצות פלטפורמה (Cross Platform) המותאמות לעידן הרב-ערוצי, במטרה לאפשר לחברה לספק ללקוחותיה קפה באמצעות קליק אחד בלבד.
בנוסף, האפליקציה והאתר מספקים פלטפורמה לשירות לקוחות וכן נותנים למשתמשים את כל המידע על מוצרי הקפה של אספרסו קלאב ועל שירות ההזמנות, בצורה אינטואיטיבית וקלה לשימוש. המערכת, אשר משרתת לקוחות B2B ו-B2C כוללת פרסונליזציה מלאה ברמת המשתמש, המאפשרת לכל לקוח את חוויית השימוש האולטימטיבית עבורו. המערכת בנויה מחמש תת-מערכות המותאמות לכל אחד מסוגי הלקוחות המרכזיים של החברה.
בעקבות הכנסת המערכת לשימוש, חלק גדול מההזמנות של לקוחות החברה נעשות כיום באמצעים דיגיטליים ( באמצעות המערכת), מהלך שהעניק לחברה יכולת לייעל תהליכים ולהתייעל בכוח אדם וביתר עלויות רלוונטיות.
מעבר לכך, החברה מצליחה כעת לטפל במכירות ולתת שירות לכמות גדולה משמעותית של לקוחות בחלון שירות רחב של 24/7, כאשר הלקוחות חווים שירות טוב יותר ומהיר יותר בשיטת "הזמן היום – קבל מחר" – "בקליק אחד המוצרים מגיעים הביתה תוך 24 שעות".
המערכת מעניקה כיום שירות הזמנות רציף ללקוחות רשומים, מסייעת בשימור לקוחות קיימים ומסייעת לחברה בגיוס לקוחות חדשים.
מהלך זה אפשר לחברה הורדת עלות רכישת הלקוח ועלות שירות לקוחות למינימום, הגדלת נתח שוק, הפחתת נטישת לקוחות, מקסום ערך לקוח ושיפור איכות השירות הכולל.
כחלק מהטרנספורמציה הדיגיטלית, גלובלביט פיתחה גם כלי אוטומציה עבור תהליכים ארגוניים שונים של החברה, מהלך המאפשר לחברה לספק מוצרים ללקוחותיה באופן מהיר ומדויק יותר ללא טעויות אנוש. התוצאה בין היתר: שיפור משמעותי בשביעות הרצון שלה הלקוח, הגדלת מכירות חוזרות והפחתת החזרות מוצרים.